Әдістемелік жұмыстың қыркүйек айына арналған айлық жұмысына АНЫҚТАМА » "Крылов атындағы орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Крылов атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72831) 43-0-47
Есепші бөлімі:
+7(72831) 43-0-47
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Әдістемелік жұмыстың қыркүйек айына арналған айлық жұмысына АНЫҚТАМА
24
март
2022

Әдістемелік жұмыстың қыркүйек айына арналған айлық жұмысына АНЫҚТАМА

«Крылов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
















«Дарындылықты ерте жастан анықтау жолдары» атты семинар-коучиг

АНЫҚТАМА













«Крылов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Дарындылықты ерте жастан анықтау жолдары» атты семинар коучингке 

АНЫҚТАМА


«Крылов атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде «Желілік қауымдастық» жұмысын барлығы алты мұғалім атқарады. Олардың үшеуі «Көшбасшылық» курсын оқыған. Атап айтсақ Нусуппекова Бибигуль Анаргазиевна бастауыш сынып мұғалімі, Амраева Альфия Мухтаровна орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, Базылбекова Шынар Алметкожаевна. Үш мұғалім «Үшінші» деңгейлік курсын оқыған. Олар: Байдаханова Улан Узакбаевна, Идрисова Зауре Шолтановна, Тугамбаева Айнур Бейсембаевна. Аталған педагогтар мектепбімізде «Желілік қауымдастық» жұмыстарын жоспарлы түрде жүргізіп отырады. Осы орайда «Дарын» желілік қоғамдастық жоспарына сай аталған педагогтар 28.01.2022ж «Дарындылықты ерте жастан анықтау жолдары» атты семинар-коучингін өтті.

Коучингтің мақсаты: Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыстарды басқару және ұйымдастыру жүйесін анықтау.

Коучингтің міндеті:

-Дарынды балалардың жеке даралық ерекшеліктерін анықтау;

-Дарынды балаларға тәрбие мен білім берудегі мектептер тәжірибелерін жиыстыру;

-Дарынды балалар мен жүргізілетін жұмыс бағыттарын анықтау және олардың өзіндік ерекшеліктерін мазмұндау.

Күтілетін нәтиже: Дарындылықты ерте жастан анықтай отырып, дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлеріне талдау жасау.

Дарындылықты ерте жастан анықтау жолдары тақырыбы аясында алғашқы болып бастауыш сынып мұғалімі Б.Нусуппекова өз жұмысын ұсынды. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында мемлекеттік саясат негізінде ең алғаш рет  «Әр баланың жеке қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуы, жеке адамның дарындылығын дамыту» сияқты өзекті мәселелер енгізіліп отырғаны белгілі. Ендеше баланы заманына қарай икемдеп, өз заманының озық өнегесін оның санасына сіңіре білу, оларды шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту – бүгінгі күннің басты талабы екенін әр ұстаз естен шығармауы абзал. 

Дарындылық дегеніміз- адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау,талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда (оқушыларда) кездесетін қасиетті айтамыз. 

Байдаханова Улан Узакбаевна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында мемлекеттік саясат негізінде ең алғаш рет  «Әр баланың жеке қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуы, жеке адамның дарындылығын дамыту» сияқты өзекті мәселелер енгізіліп отырғаны белгілі. Ендеше баланы заманына қарай икемдеп, өз заманының озық өнегесін оның санасына сіңіре білу,оларды шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту – бүгінгі күннің басты талабы екенін әр ұстаз естен шығармауы абзал.

Қорыта келгенде, әріптестеріме айтарым: дарынды баламен мұғалімнің өзара әрекет етуіндегі өте тиімді бір әдіс — баланың материалмен өзіндік жұмыс істеуіне басты мән бере отырып, жеке-дара сабақтар ұйымдастыру; баланың өзінің білім дәрежесіне орай, бейімділігіне орай және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып сабақ жоспарын құрастыру, қиын әрі шатасқан сұрақтар бойынша кеңес беру тақырыптарын анықтау, белгілі бір уақыт аралығында берілген білімнің нәтижесін тест тапсырмалары арқылы тексеріп отыру, алдындағы оқушыға немқұрайлылық танытпай, оның жан-дүниесіне үңіле білу.

Мұғалім өте қайырымды, әрі зерек болуы тиістігін естен шығармаған дұрыс деп ойлаймын.

Идрисова Зауре Шолтанқызы ағылшын тілі пәнінің мұғалімі.

A gifted child is an ordinary child, and he does not always fit the requirements of the standard educational system. For solving some of the issues required consequent consideration of particular problems:

-what is a "genius“?

-what are the main characteristics of maturity criteria and methods for their detection?

-how is giftedness manifested and formed in English classes? 

THE ACTUALITY OF THIS DIPLOMA PAPER

Importance and openness of the problem of effective teaching English for gifted and talented children. 

          Амраева Альфия Мухтаровна орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.

Одаренность – это системное, развивающееся в течение жизни качество психики, которое определяет возможность достижения человеком более высоких, необычных результатов в одном или нескольких видах деятельности по сравнению с другими людьми.
 Одаренный ребенок – это ребенок, который выделяется яркими, очевидными, иногда выдающимися достижениями (или имеет внутренние предпосылки для таких достижений) в том или ином виде деятельности.
 Детский возраст — период становления способностей и личности. Это время глубоких интегративных процессов в психике ребенка на фоне ее дифференциации. Уровень и широта интеграции определяют особенности формирования и зрелость самого явления — одаренности. Поступательность этого процесса, его задержка или регресс определяют динамику развития одаренности.

Тугамбаева Айнур Бейсембаевна география, тарих, құқық пәнінің мұғалімі.

«Дарынды бала – бұл белгілі бір салада жетістіктері айқын 

көрінетін немесе сондай жетістіктер әлеуеті мол бала» Н.С.Лейтис

  • балалардың шығармашылық жұмысының нақты нәтижелерін (суреттер, өлеңдер, техникалық модельдер және т.б.) мамандар тарапынан сараптау;
  • түрлі танымдық әрі пәндік олимпиадалар, конференциялар, спорт жарыстарын, шығармашылық байқаулар, фестивальдар және т.б. ұйымдастыру;
  • - белгілі дарын түрін талдау міндеттеріне байланысты түрлі әдістерді пайдалана отырып, психодиагностикалық зерттеулер жүргізу.

Қорыта айтқанда, мектебімізде дарынды балалармен осындай жұмыстар жоспарға сай уақытылы жүргізіліп отырады. Дарынды балалармен жүргізілген жұмыстың нәтижесінде Турганбаев Қуандық Қуанышұлының жұмысы өз нәтижесін беріп отыр. Мектебімізде әлі де болса осындай дарынды да талантты шәкірттер көптеп шығады деп айта аламын. Оның барлығы педагогтердің ерен еңбектерінің жемісі деп білемін.