Мектептің өзін-өзі бағалауының қорытындысы » "Крылов атындағы орта мектеп" Управления образования Кызылординской области
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Крылов атындағы орта мектеп"
Управления образования Кызылординской области
Приемная
+7(72831) 43-0-47
Бухгалтерия
+7(72831) 43-0-47
Версия для
слабовидящих
08
июнь
2024

Мектептің өзін-өзі бағалауының қорытындысы

Мектептің  өзін-өзі бағалауының қорытындысы



 «Жетісу облысы, Панфилов ауданы, «Крылов атындағы орта мектеп» Управления образования Кызылординской области тарапынан Қазақстан Республикасы Оқ-ағарту министрлігінің білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті төрағасының 2022 жылғы 27 желтоқсандағы №12 бұйрығы негізінде, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы №486 «Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын бекіту туралы» бұйрығына қосымша  «Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және жүргізу бойынша әдістемелік ұсынымдардың 2-тарау 6-пунктіне сәйкес өзін-өзі бағалау есебі әзірленді.

  Мектепішілік бұйрық шығарылып, комиссия мүшелері бекітілді.


1.М.Кощегулова комиссия төрайымы, мектеп басшысы

2. Т.Садыкова–комиссия мүшесі, ДОІЖО

3.Г.Маджиева–комиссия мүшесі, ДОІЖО

4.А.Лайбекова –комиссия мүшесі, ДӘІЖО

5.Қ.Абитова–комиссия мүшесі, ДӘІЖО

6. Г.Дуненбаева –комиссия мүшесі, ДТІЖО

7.Г.Жангазиева –комиссия мүшесі, ДТІЖО

8. Ж.Самылтырова–комиссия мүшесі, мектеп психологы

9.Д.Аубакиров–комиссия мүшесі, әлеуметтік педагог



Өзін-өзі бағалау бөлімдері

Өзін-өзі бағалаудың мазмұны

Өзін-өзі бағалау материалдары

дереккөз


Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

Білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері.


«Жетісу облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Крылов атындағы орта мектеп» Управления образования Кызылординской области




Заңды мекен жайы:

Нақты орналасқан мекен-жайы:


Жетісу облысы, Панфилов ауданы, Басқұншы  ауылы Қарабалаев улица №104





Заңды тұлғаның байланыс деректері 


Мектеп директоры Кощегулова Молдир Ержановна 

728-31-43-0-47, 8-771-465-75-84,

aliya_83_06 @mail.ru


krylov.panfilov.edu.kz

krylov.panfilov.edu.kz


1

басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы 



Кощегулова Молдир Ержановна «Алматы облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі басшысының Бұйрық   тамыз 2024 ж №  бұйрығы





Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар:


Жетісу облысының әділет департаменті Панфилов аудандық әділет басқармасы БСН 630640000021. 19 Қараша 2023 жыл. Алғашқы мемлекеттік тіркеу күні: 01 ақпан 2021 жыл




Рұқсат етуші құжаттар:

Лицензия №KZ87LAA00021236 2023 жылғы 24 қаңтар және оған қосымша



Лицензия № KZ87LAA00021236     2023 жылғы 24 қаңтар және оған қосымша.

https://drive.google.com/drive/folders/1RpgvqqQIxK0K21N0zdxZNpDi4huwE9Ym?usp=drive_link



ІІ Кадрлық құрамға талдау

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

  • Бастауыш негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау;
  • Тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын 


Білікті қызметкерлердің болуы.

«Крылов атындағы орта мектеп» Управления образования Кызылординской области нде  педагог кадрлар арасындағы қызметтік міндеттер Қазақстан Республикасының «Педагог мәртебесі туралы» Заңының 7-бабы 1-ші тармағында белгіленген «Педагогтің кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезіндегі құқықтары» аясында ұйымдастырылады. Сонымен қатар, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптары және оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесі» №473  бұйрығымен бекітілген «Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестігін растайтын құжаттардың тізбесі»  бойынша кадр әлеуетін қамтамасыз етуге жұмыстарды бағыттайды.

мектепте жұмыс жасайтын 48 педагогтердің ішінде 47 жоғары білімді, 1  мұғалім арнаулы орта білімі  бар.

 Оқу жұмыс жоспарының пәндеріне сәйкес тиісті бейіндері бойынша педагогикалық білімі бар педагогтердің болуы. Негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі жалпы білім беретін шағын  жинақты мектептер үшін кемінде 25 % болуы керек, мектепте 

2021-2022 оқу жылында  мектепте негізгі қызметте 48 педагог,   педагог-зерттеуші -0, педагог-сарапшы -16, педагог-модератор – 6, жоғары санат- 7, бірінші санат - 1, екінші санат -3, санаты жоқ – 15,   жалпы мектеп бойынша жоғары және бірінші санаттағы, педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы мұғалімдердің үлесі олардың жалпы санынан 68.75% құрайды.

2022-2023 оқу жылында  мектепте негізгі қызметте 49 педагог, педагог-зерттеуші -0, педагог-сарапшы -17 педагог-модератор – 10, жоғары санат- 2. санаты жоқ - 17     ;  жалпы мектеп бойынша жоғары және бірінші санаттағы, педагог-шебер, педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы мұғалімдердің үлесі олардың жалпы санынан 65.3 % құрайды.

2023-2024 оқу жылында  мектепте негізгі қызметте 48 педагог, педагог-зерттеуші -0, педагог-сарапшы -20 педагог-модератор – 13, жоғары санат- 1. санаты жоқ - 14     ;  жалпы мектеп бойынша жоғары және бірінші санаттағы, педагог-шебер, педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы мұғалімдердің үлесі олардың жалпы санынан 70.8 % құрайды

           

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптары және оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесі» №473 бұйрығының  1-пункті 2- тармағына, 3- пункті 16 -тармағына сәйкес. 

      Мектепте тиісті бейіні бойынша үш жыл ішінде кемінде 80 сағат көлемінде педагог  кадрларының біліктілігін арттыру кемінде үш жылда бір рет қамтамасыз етіледі, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына, Қазақстан Республикасының "Педагог мәртебесі туралы" заңының 18-бабының 1-тармағына сәйкес.


https://drive.google.com/drive/folders/1AzMnBxAlUuL-urVFwCPRm8I5PqNp80A0?usp=drive_link 



ІІІ Білім алушылар контингенті

Білім алушылар контингентінің сандық құрамы:



Сыныптағы толымылығы туралы мәліметтер 


Білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер




























































































































































Мектептің үш жылғы контингенті бойынша сандық мәліметі


 контингенттің құрылымы

Бастауыш

 Мектеп

1-4

Негізгі мектеп

5-9

Орта мектеп

10-11

мектеп бойынша барлық контингент

1-11





 жалпы сынып саны

оқушылар саны

жалпы сынып саны

оқушылар саны

жалпы сынып саны

оқушылар саны

жалпы сынып саны

оқушылар саны





2021-2022 оқу жылы

жалпы білім беретін сыныптар

8

148

9

187

3

29

20

364





2022-2023 оқу жылы

жалпы білім беретін сыныптар

8

165

10

201

3

35

21

401





2023-2024

оқу жылы

жалпы білім беретін сыныптар

7

148

10

200

3

 39

20

387





   2021-2022 оқу жылында мектеп бойынша бала саны 364 оқушы. Сынып комплектісі 1-11 сыныпта 20 сынып комплектісі бар. 

2021-2022 оқу жылындағы білім сапасы




Бала саны

Лучшийтер

екпінділер

Сапа

Үлгерім

2021-2022

364

83

120

61,7%

100%

  2021-2022 оқу жылында оқушылар қозғалысы кестеде ұсынылады: 

Тоқсан

Жалпы оқуышы саны


Келген оқушылар

Кеткен оқушылар

Оқушы саны

І тоқсан

366

3

2

367

ІІ тоқсан

367

1

4

364

ІІІ тоқсан

364

-

1

363

ІY тоқсан

363

2

1

364

Жыл бойы

363

6

8

364


            2021-2022 оқу жылында мектеп бойынша  бала саны 364  оқушы .      Сынып комплектісі -1-11 сыныпта 20 сынып комплектісі бар. 2021-2022 оқу жылында мектебімізде мемлекеттік жалпы міндетті стандартқа сәйкес бейіндік оқыту бойынша 10 сыныптар жаратылыс- математикалық және  қоғамдық- гуманитарлық бағытта оқытылды.   Ата-ана өтініші негізінде және қамқоршылық кеңестің келісімімен 10 А сыныбы  қоғамдық- гуманитарлық 10 Б сыныбы  жаратылыс- математикалық бағытты таңдады.


2022-2023 оқу жылындағы білім сапасы



Бала саны

Лучшийтер

екпінділер

Сапа

Үлгерім

2022-2023

401

90

130

63,2%

100%

2022-2023 оқу жылында оқушылар қозғалысы кестеде ұсынылады:

Тоқсан

Жалпы оқуышы саны


Келген оқушылар

Кеткен оқушылар

Оқушы саны

І тоқсан

397

2

6

393

ІІ тоқсан

393

10

4

399

ІІІ тоқсан

399

3

2

400

ІY тоқсан

400

2

1

401

Жыл бойы

401

17

13

401


2022-2023 оқу жылында мектеп бойынша  бала саны 401  оқушы .   Сынып комплектісі -1-11 сыныпта 21 сынып комплектісі бар. 2022-2023 оқу жылында мектебімізде мемлекеттік жалпы міндетті стандартқа сәйкес бейіндік оқыту бойынша 10 сынып қоғамдық- гуманитарлық бағытта оқытылды.      Ата-ана өтініші негізінде және қамқоршылық кеңестің келісімімен 10 А сыныбы  қоғамдық- гуманитарлық бағытты таңдады.


2023-2024 оқу жылында 1-11 сыныптарда 20 сынып комплектісі, 390  оқушы.  Бірінші аусымда 248 ,екінші ауысымда 142 оқушы оқиды.


2023-2024 оқу жылында оқушылар қозғалысы кестеде ұсынылады:


Тоқсан

Жалпы оқуышы саны


Келген оқушылар

Кеткен оқушылар

Оқушы саны

І тоқсан

389

2

2

389

ІІ тоқсан

389

1

3

387

ІІІ тоқсан

387

7

5

389

ІY тоқсан

389


2

387

Жыл бойы

389


2

387



3       жылдық ЕНТ қорытындысының салыстырмалы мониторингісі







Оқу жылы

2021-2022

2022-2023

2023-2024


Оқушы саны

7

17

11


Орташа балл

66,2

71,5

82.6


Грант иегерлері

1

7

2


Алтын белгі иегерлері

2

3

1











 




https://drive.google.com/drive/folders/1spE1hn9hHNyzrB9XEu3GInnKQJtiXWmh?usp=drive_link 























































































Соңғы үш жылдағы ерекше білім алатын оқушылар контингенті


ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім берудің (дамудың бұзылуын түзету және әлеуметтік бейімдеу) талаптарын орындау.


Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру.



2021-2022 , 2022-2023, 2023-2024 оқу жылында     көмекші бағдарламамен білім алатын оқушы жоқ









4. Оқу-әдістемелік жұмыс

Оқу жұмыс жоспары

Мектептің  бағалау кезеңдері бойынша   жұмыстық   оқу жоспарлары электронды нұсқада беріледі. 

2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылында әзірленген жұмыстық оқу жоспарының түсінік хаты ұсынылады:          

2021-2022 оқу жылы бойынша оқу процесін ұйымдастыруда МОН РК «Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 30.10.2018ж №595 бұйрық негізінде білім беру ұйымдары меншік түрі мен оқыту нысанына қарамастан үлгілік оқу жоспарын дербес таңдай алуына байланысты және МОН РК Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2021-2022 оқу жылындағы ерекшеліктері» әдістемелік нұсқау хатын басшылыққа ала отырып,  1-4, 5-9, 10-11 сыныптар  (ЖМБ,ҚҒБ бағыттар) бойынша төмендегідей үлгілік оқу жоспарлары басшылыққа алынды. Мектепалды даярлық сыныптарында     білім беру процесі: «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» МОН РК 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығына 25-қосымшасы.; 1-4 сыныптарда білім беру процесі«МОН РК 08.11.2012 жылғы №500 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» МОН РК 20.08.2021 жылғы №415 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (қазақ сыныптары-1 қосымша,) 5-9 сыныптарда білім беру процесі: «МОН РК 08.11 2012 жылғы № 500 бұйрығына 6-қосымша; 


10 сыныптарда білім беру процесі: «МОН РК 08.11.2012 жылғы №500 бұйрығына 100-қосымша, 10 Б жаратылыстану математикалық үлгілік оқу жоспарлары,  «МОН РК 08.11.2012 жылғы №500 бұйрығына 100-қосымша 10 А  қоғамдық- гуманитарлық  бағытта; 11 сыныптарда білім беру процесі: «МОН РК 08.11.2012 жылғы №500 бұйрығына  120 қосымша, 11 А сынып жаратылыстану-математикалық бағыт.

             5-8 сыныптарда  көркем еңбек  пәндерінде сыныпты  екі топқа бөліп оқыту жүзеге асырылды. 

«Технология пәні» 10-11 сыныптарда Алғашқы әскери дайындық пәніне кіріктіріліп, пәннің атауы «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» делінген. 2021-2022 оқу жылындағы тарификацияда бекітілген оқу жоспарына сәйкес сағат тізбесінен негізгі сағат саны-570 (1-11),  қосымша сағаттар саны-151 (1-11),    (топқа бөлінетін және вариативті компонент сағаттары Мектепалды даярлық тобының негізгі сағаты -34, вариативті компонент сағаттарына 6 сағат бөлінді. Барлық сағат саны -40.

Преподаватели жүктемесі  тарификацияда бекітілген оқу жоспарына сәйкес бөлінді. Мектепішілік тарификациялық комиссия, еңбек өтілін анықтау жайлы комиссия құрылып, жұмыс жүргізді. Преподавателидің жүктеме сағаттарын жоғарыда аталған типтік жоспарлар негізінде бөлінді. 


2022-2023 оқу жылында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.  Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы  12 қазандағы № 726 қаулысымен бекітілген «Білімді ұлт» сапалы білім беру» Ұлттық жобасына сәйкес тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу мен оқытуды қамтамасыз етіледі. 2022-2023 оқу жылында білім беруді ұйымдастыруда келесі міндеттерге назар аударылды:білім алушылардың білімін толықтыру; қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасымен қамтамасыз ету; білім алушыларға сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету; цифрлық инфрақұрылыммен және ресурстармен жабдықтау; инклюзивті білім беруді қамтамасыз ету. Сабақтың ұзақтығы 45 минутты құрайды.  Қолданған нормативтік құжаттар:  «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының Заңдары, «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі – МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;  «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы);           «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы); «Білімді ұлт» «Сапалы білім» Ұлттық жобасын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы № 726 Қаулысы; «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы); «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығы); ҚР БҒМ кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» (МОН РК 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы);  «Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларынбекіту туралы» (ҚР БҒМ 2018 жылғы 30 қазандағы №595 бұйрығы); «Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім  беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 қаңтардағы №70 бұйрығы); «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы); «Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2015 жылғы 17 маусымдағы № 391 бұйрығы); «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында педагогикалық кеңес қызметін ұйымдастырудың және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» МОН РК 2008 жылғы 16 мамырдағы № 272 бұйрығы (өзгерістер мен толықтырулар МОН РК 2020 жылғы 2 сәуірдегі №125 бұйрығымен енгізілген); «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы;        «Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламаларын әзірлеу, келісу және бекіту қағидаларын бекіту туралы» (ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 4 мамырдағы №175 бұйрығы);  «Лучший педагог» атағын беру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 16 қаңтардағы №12 бұйрығы); «Педагогика кадрларының біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу қағидаларын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығы);        «Орта білім беру ұйымдары үшін міндетті мектеп формасына қойылатын талаптарды бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығы); «Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығы); «Орта білім беру ұйымдарындағы сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 қаңтардағы № 18 бұйрығы); «Жеңімпаздар, жүлдегерлер және оларды дайындаған педагогтер бюджет қаражаты есебінен біржолғы сыйақымен марапатталатын жалпы білім беретін пәндер бойынша халықаралық олимпиадалардың тізбесін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 20 шілдедегі № 333 бұйрығы);


Білім беру деңгейлері 

МЖМБС 

Типтік оқу жоспарлары 

Типтік оқу бағдарламалары 

Мектепалды дайындық 

ҚР МЖМБС 

(№348                 03.08.2018ж) 

12.08.2022 №385 

12.08.2016 №499 

14.10.2022 № 422

1-4-сыныптар 

МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына 1 қосымша

Үлгілік оқу жоспары  12.08.2022 жылғы №365                        (1, қосымшасы)

Үлгілік оқу бағдарламалары МОН РК 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген 

5-9-сыныптар


МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына 6 қосымша

Үлгілік оқу жоспары  12.08.2022 жылғы №365                        (6- қосымшасы)

Үлгілік оқу бағдарламалары МОН РК 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген 


10 а,   11а,–сынып

 қоғамдық – гуманитарлық  бағыт


МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына Үлгілік оқу жоспары  12.08.2022 жылғы №365                        ( 85 қосымшасы)

Үлгілік оқу бағдарламалары МОН РК 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген 


  11 б,–сынып

 жаратылыстану-математикалық бағыт


МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына Үлгілік оқу жоспары  12.08.2022 жылғы №365                        ( 86 қосымшасы)

Үлгілік оқу бағдарламалары МОН РК 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген 



      Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 5-бабының 14) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізімінде №29030 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың бастауыш, негізгі орта, жалпы орта техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес:

  1. 2022-2023 оқу жылының басталуы – 2022 жылғы 1 қыркүйек;
  2. оқу жылының ұзақтығы: 1-сыныптарда – 35 оқу аптасы, 2-11 (12) сыныптарда – 36 оқу аптасы;
  3. оқу жылы ішіндегі каникул кезеңдері: күзгі каникул – 7 күн (2022 жылғы 31 қазан-6 қараша аралығында), қысқы–9 күн (2022 жылғы 31 желтоқсан – 2023 жылғы 8 қаңтар аралығында), 

көктемгі – 9 күн (2023 жылғы 18-26 наурыз аралығында); 1-сыныптарда қосымша каникул: 7 күн мерзімде (2023 жылғы 6-12 ақпанды аралығында). 2-11 (12) сыныптарда сабақтың ұзақтығы – 45 минут. Бірінші сыныптардың оқу сабақтарының режимі: қыркүйекте – күніне 35 минуттан, Санитариялық қағидаларға сәйкес көз шынықтыру жаттығулары мен гимнастикаларын жасай отырып 45 минуттан өткізіледі. 2022-2023  оқу жылында мектептің 1-4 сыныптарында: оқу  жылының ұзақтығы бірінші сыныптарда – 35 оқу аптасын, 2-4 сыныпта–36 оқу аптасын құрайды. Негізгі оқу жоспары келесі тапсырмаларды орындауға көмектеседі: Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарының оқыту қазақ тілінде жүргізілетін 1 сыныптарына мынадай өзгерістер енгізілді: «Әліппе» және «Ана тілі» пәндері оқытылады; «Шетел тілі» және «Орыс тілі» пәндері оқытылмайды; Көркем еңбек» пәні екі пәнге бөлінді:«Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері»;  1-4-сыныптарда "Өмір қауіпсіздігінің негіздері" оқу курсын міндетті меңгеру қамтамасыз етіледі. Оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда "Дүниетану" оқу пәнінің шеңберінде: жылдық оқу жүктемесі 1-3-сыныптарда 6 сағаттан, 4-сыныпта 10 сағаттан бастауыш сынып мұғалімдері іске асырады. "Жолда жүру ережелері" оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта сынып жетекшілері жылдық жұмыс жоспарында тақырыптары мен мерзімін көрсете отырып, іске асырады. 

2022-2023  оқу жылында мектептің 5-9 сыныптарында  оқу     жылының ұзақтығы 5-9 сыныптарда – 36 оқу аптасын құрайды. «Жаhандық құзыреттіліктер» курсына 5-8 сыныптарға аптасына 0,5 сағаттан, 9 сыныптарға 1 сағаттан бөлінген.  Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Жаһандық құзыреттіліктер» оқу пәні бойынша қосымшада берілген Үлгілік оқу бағдарламасының ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес іске асырылады. Ұзақ мерзімді жоспарда барлық сынып бойынша әр тарауда қамтылуы тиіс оқу мақсаттарының көлемі белгіленген. Сыныпты екі топқа бөлуге  білім беру ұйымдарында сыныптардағы білім алушылар саны – 20 және одан артық болғанда:1) шетел тілі;  2) көркем еңбек  3)     орыс тілі  4) информатика бойынша жүзеге асырылады.

2022-2023  оқу жылында 10А , 11 А қоғамдық - гуманитарлық бағыт, 11Б , жаратылыстану – математикалық бағытта, оқу жылының ұзақтығы 10-11 сыныптарда – 36 оқу аптасын құрайды.                 


    Мектептің 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарында әзірленген жұмыстық оқу жоспарлары Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығының 2-қосымшасы   3-тарауының 28 бөліміне сәйкес бастауыш мектептегі білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі 27 сағаттан аспайды, 

5-9 сынып білім алушыларының апталық оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлемі  Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығына сәйкес жүзеге асырылады.

Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес (Қазақстан Республикасы Білім беру минстірінің 2022 жылғы  3 тамыздағы № 348 бұйрығы жалпы білім беретін білім беру ұйымдарында сыныпты екі     топқа бөлу ауылдық мектептерде 20 және одан да көп білім алушылар болғанда жүзеге асырылды (2021-2022 оқу жылында орыс тілі, ағылшын, өзін өзі тану,  информатика  1 А,      3 А,Б сыныптарда бөлініп оқытылды. 5-9  сыныптарда  орыс тілі, ағылшын, дене шынықтыру,  информатика, көркем еңбек   пәндері 5 А, Б, 6 А,Б, 7 А, Б, 8 А,Б   көркем еңбек 9 А   сыныптарында бөлініп оқытылды ). 

 (2022-2023 оқу жылында орыс тілі, ағылшын, информатика  2 А,   4 Б сыныптарда бөлініп оқытылды. 5-9  сыныптарда  орыс тілі, ағылшын, информатика көркем еңбек пәндері 6 А, Б, 7 А,Б,  8 А, Б, 9 А сыныптарында бөлініп оқытылды )

   (2023-2024 оқу жылында орыс тілі, ағылшын, информатика  2 А, Б, 3 А,   4 А сыныптарда бөлініп оқытылды. 5-9  сыныптарда  орыс тілі, ағылшын, информатика көркем еңбек пәндері 5 А, Б, 7 Б,  8 А, Б, 9 А,Б сыныптарында бөлініп оқытылды )


2023-2024  оқу жылына   Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінің 2022 ;жылығы 5 тамыздағы №29030 болып тіркелген Қазақстан Республикасы Оқу -ағарту  министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген  Қазақтан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты негізінде және 2012 жылға 8 қараша №500 бұйрығы өзгерістері ҚР Оқу -ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығыман, 2022 жылғы 30 қыркүйек №412 бұйрығымен енгізілген өзгерістер мен 2023 жылғы 18 тамыздағы №264 бұйрығының 1 қосымшасымен бекітілген үлгілік  оқу жоспарларымен жүзеге асырылады 


Білім беру деңгейлері 

МЖМБС 

Типтік оқу жоспарлары 

Типтік оқу бағдарламалары 

Мектепалды дайындық 

ҚР МЖМБС 

(№348                 03.08.2018ж) 

12.08.2022 №385 

12.08.2016 №499 

14.10.2022 ж № 422

1-4-сыныптар 

МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына 1 қосымша


Үлгілік оқу бағдарламалары МОН РК 2022 жылғы 18 тамыздағы   №264 бұйрығымен бекітілген 

5-9-сыныптар


МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына 6 қосымша


Үлгілік оқу жоспары  12.08.2022 жылғы №365                        (6- қосымшасы)

10 б,   11б,–сынып

 қоғамдық – гуманитарлық  бағыт


МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына ( 85 қосымшасы)

Үлгілік оқу бағдарламалары МОН РК 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 ( 85 қосымшасы)


  10а –сынып

 жаратылыстану-математикалық бағыт


МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына ( 86 қосымшасы)

Үлгілік оқу бағдарламалары МОН РК 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 ( 86 қосымшасы)




https://drive.google.com/drive/folders/1DF8ODecjScQWGyLANomJiiVLF807XYcx?usp=drive_link 


























































































https://drive.google.com/drive/folders/1DF8ODecjScQWGyLANomJiiVLF807XYcx?usp=drive_link 















































Білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі).


Мектепте оқушыларының жеке мүдделерін мен қажеттіліктерін ескере отырып, алдын ала өтініштер жинақталған. Өтініштер негізінде бейінді оқытуды іске асыру жоспарланып, бекітіледі.

2021-2022 

10 сынып: «МОН РК 08.11.2012 жылғы №500 бұйрығына 100-қосымша, 10 Б жаратылыстану математикалық үлгілік оқу жоспарлары,  «МОН РК 08.11.2012 жылғы №500 бұйрығына 100-қосымша 10 А  қоғамдық- гуманитарлық  бағытта; 11 сыныптарда білім беру процесі: «МОН РК 08.11.2012 жылғы №500 бұйрығына  120 қосымша, 11 А сынып жаратылыстану-математикалық бағыт.


2022-2023 оқу жылында МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына Үлгілік оқу жоспары     12.08.2022 жылғы №365 (86 қосымшасы) 11 б сынып жаратылыстану- математикалық бағыт ,   МОН РК 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына Үлгілік оқу жоспары     12.08.2022 жылғы №365 (85 қосымшасы) 10 а, 11 а сынып қоғамдық – гуманитарлық  бағыт  МОН РК 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу бағдарламалары негізінде 10  –сыныбы жаратылыстану-математикалық бағыт(85 қосымшасы),  

   Оқу пәндерін оқытудың стандарттық және тереңдетілген деңгейлерін үйлестіру негізінде жоғары оқу орындарына түсуге білім алушылардың академиялық дайындығы қамтамасыз етілген. Электронды журналға енгізілген, бекітілген сабақ кестелеріне сәйкес оқыту ұйымдастырылып, мектепішілк жоспарға сәйкес жүргізілуі қадағаланады.

https://drive.google.com/drive/folders/1121auMbVgKmY8mWo8GcjeOXLm6Vn6ZMu?usp=drive_link 



Жолда жүру ережелері

2021-2022 оқу жылында  2007 жылғы 24 тамыз № 404 бұйрығына сәйкес 1-8 сыныптардың оқушыларына сынып жетекшілері  тәрбие сағатына «Жолда жүру ережесі»  оқу курсы кіріктіріліп оқытылды. 

2022-2023  оқу жылында  2007 жылғы 24 тамыз № 404 бұйрығына сәйкес 1-8 сыныптардың оқушыларына сынып жетекшілері     тәрбие сағатына «Жолда жүру ережесі»     оқу курсы кіріктіріліп оқытылды. 

2023-2024 оқу жылында  2007 жылғы 24 тамыз № 404 бұйрығына сәйкес 1-8 сыныптардың оқушыларына сынып жетекшілері  тәрбие сағатына «Жолда жүру ережесі»  оқу курсы кіріктіріліп оқытылды. 




«Өмір қауіпсіздігінің негіздері» міндетті оқу курсын игеру.


     Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес өмір қауіпсіздігінің негіздерін оқыту сабақтары міндетті болып табылады және оқыту уақытында жүргізіледі. 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарында оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда «Дүниетану» оқу пәнінің шеңберінде жылдық оқу жүктемесі 1-3-сыныптарда 6 сағаттан, 4-сыныпта 10 сағаттан,  5-9-сыныптарда дене шынықтыру оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен, 10 сыныпта «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» оқу курсының аясында 12 сағаттық, 11 сыныпта «Алғашқы әскери және технологиялық дайындық» оқу курсының аясында 16 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен іске асырылады.

2021-2022     оқу  жылында  2021 жылғы 25 мамыр  № 235 бұйрығына сәйкес   1-4     сыныптардың  оқушыларына  сынып жетекшілері дүниетану сабағына «Өмір қауіпсіздігі»  оқу курсы кіріктіріліп оқытылды.

2022-2023 оқу  жылында  2021 жылғы 25 мамыр  № 235 бұйрығына сәйкес   1-4     сыныптардың  оқушыларына  сынып жетекшілері дүниетану сабағына «Өмір қауіпсіздігі»  оқу курсы кіріктіріліп оқытылды.

2023-2024 оқу     жылында  2021 жылғы 25 мамыр  № 235 бұйрығына сәйкес   1-4     сыныптардың  оқушыларына  сынып жетекшілері дүниетану сабағына «Өмір қауіпсіздігі»  оқу курсы кіріктіріліп оқытылды.





Тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндеріне) бойынша білім алушылардың дайындық деңгейі (оқытудан күтілетін нәтижелер). Қорытынды емтихан

2021-2022 оқу жылында негізгі мектеп курсын 15 оқушы аяқтады. Негізгі мектеп курсын аяқтау үшін 15 оқушы мемлекеттік емтиханға қатысты.Қорытынды аттестаттау хаттамалары толтырылып, электронды журналға сәйкестендірілді. 1 үздік аттестат оқушыға, 14 жәй үлгідегі аттестат берілді.

     2021-2022 оқу жылында жалпы орта мектеп курсын 8 оқушы аяқтады.     Жалпы орта мектеп курсын аяқтау үшін 8 оқушы мемлекеттік қорытынды аттестаттауға  қатысты. Қорытынды аттестаттау хаттамалары толтырылып, электронды журналға сәйкестендірілді. 2 оқушы «Алтын белгі» иегерлері болса, 6 оқушыға дәстүрлі үлгідегі аттестат берілді.

2022-2023 оқу жылында негізгі мектеп курсын 36 оқушы аяқтады. Негізгі мектеп курсын аяқтау үшін 36 оқушы мемлекеттік емтиханға қатысты. Емтихан уақытында бұйрық бойынша босатылған оқушылар үшін қосымша нұсқалар бойынша әр пәннен белгіленген күндері емтихандар өз деңгейінде өткізілді. Қорытынды аттестаттау хаттамалары толтырылып, электронды журналға сәйкестендірілді. 7 оқушыға үздік аттестат, 29 оқушыға жай үлгідегі аттестат берілді.

2022-2023 оқу жылында жалпы орта мектеп курсын 22 оқушы аяқтады.     Жалпы орта мектеп курсын аяқтау үшін 22 оқушы мемлекеттік қорытынды аттестаттауға  қатысты. Қорытынды аттестаттау хаттамалары толтырылып, электронды журналға сәйкестендірілді. 19 оқушыға жәй үлгідегі аттестат 3 оқушы «Алтын белгі» иегерлері болды.

Негізгі орта, жалпы орта білім беру деңгейіндегі оқу курсы бойынша емтихан хаттамалары Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 Бұйрығының 39,41 тармақтарына сәйкес қорытынды  аттестаттау     өткізілген пәндер бойынша емтихан хаттамалары жазылған. Күнделік кз электронды журналында емтихан өткізілген нысандар бойынша балдары  қойылған.

/Бағаланатын кезеңге емтихан хаттамалары ұсынылды./

2023-2024 оқу жылында негізгі мектеп курсын 45 оқушы аяқтайды. Қорытынды аттестаттауға 45 оқушы қатысады. Оның 7 оқушы  үздік аттестатқа үміткер.

2023-2024 оқу жылында жалпы орта мектеп курсын 11 оқушы аяқтайды. .  Жалпы орта мектеп курсын аяқтау үшін 11  оқушы мемлекеттік қорытынды аттестаттауға  қатысады

https://drive.google.com/drive/folders/1Ddx7VYcayLe_BHFya8YySvwJajTHaa6H?usp=drive_link 



ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын іске асыру

Білім алушылардың вариативті компоненттің факультативтері мен таңдау курстарынан тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемі, сондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі оқу жұмыс жоспарында белгіленген. 

    Мектепте 2021-2022, 2022-2023. 2023-2024 оқу жылдарында вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтер Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің  2013 жылдың     3 сәуіріндегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстары мен факультативтердің үлгілік оқу бағдарламалары (өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) негізінде іске асырылады. 

2021-2022 оқу жылында вариативті компонент есебінен 5-11 сыныптарға «Жаһандық құзыреттіліктер» таңдау курсы енгізілді.  «Жаhандық құзыреттіліктер» (аптасына 1 сағат) курсына: - 5-сыныпта « Жақсы әдет»; - 6-сыныпта «Экология негіздері»; - 7-сыныпта «Домбыра», «Әдебиет әлемі»  - 8-сыныпта «Медиасауаттылық»; - 9-сыныпта «Зайырлылық және дінтану негіздері»; - 10-11-сыныптарда «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» жатады. Қазіргі қолданыстағы «Зайырлылық және дінтану негіздері», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» пәндерінің оқу бағдарламаларымен оқытуды жалғастыру ұсынылады. Вариативті компоненттен 9-сыныптар үшін жаһандық құзыреттілік негізінде «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсын оқытуға 1 сағат апталық жүктеме берілді.  

2022-2023 оқу жылында бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарының вариативті компоненті сағаттарын жүзеге асыруда оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қызығушылықтарын ескере отырып, апталық жүктемелері бөлінген. Оқыту қазақ  тілінде     жүргізілетін бастауыш сыныптардағы вариативтік  компоненттің  апталық     оқу  жүктемесі математикалық сауаттылыққа бағытталған.  Оқу жүктемесінің көлемі: 1-4 сыныптарда -1 сағат,     5-9 сыныптарда вариативтік компонент сағаттары «Жаһандық құзыреттілік» курсын оқуға бөлінген. 5-8 сыныпта-аптасына 0,5 сағат, 9 - сыныпта-аптасына 1 сағат.     Оқыту қазақ тілдерінде     оқытатын     жаратылыстану-математикалық     бағыт бойынша  вариативті  компоненттің  апталық     оқу  жүктемесіне 11 сыныпта- 2 сағат, қоғамдық -гуманитарлық бағыт бойынша 10- 11 сыныпта- 5 сағат,  

2023-2024 оқу жылында бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарының вариативті компоненті сағаттарын жүзеге асыруда Оқу жүктемесінің көлемі: 1-4 сыныптарда -1 сағат,     5-9 сыныптарда вариативтік компонент сағаттары «Жаһандық құзыреттілік» курсын оқуға бөлінген. 5-8 сыныпта-аптасына 0,5 сағат, 9 - сыныпта-аптасына 1 сағат.     Оқыту қазақ тілдерінде     оқытатын     жаратылыстану-математикалық     бағыт бойынша  вариативті  компоненттің  апталық     оқу  жүктемесіне 10 сыныпта- 3 сағат, қоғамдық -гуманитарлық бағыт бойынша  10- 11 сыныпта- 3 сағат,  


      Нәтижесінде өткізілген вариативтік компонент аясында оқушыларды әртүрлі олимпиада мен конкурстарға, ғылыми жоба, спорт жарыстарына қатысуға ықпал етеді. Бағаланатын кезеңде білім алушылардың зияткерлік олимпиадалар мен конкурстарға қатысу нәтижелері мектептің өзін-өзі бағалау құжатында көрсетілген.




Мереке күндеріндегі сабақ

2021-2022 оқу жылында  2020-2021 оқу жылында  Қазақстан Республикасының жалпы орта  беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы: Әдістемелік нұсқау хат- (Нұрсұлтан: Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы 2020-332б), 2020 жылғы  15     маусымдағы № 7  хаттамасы бойынша және Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Ғылыми кеңесімен баспаға ұсынылған Әдістемелік нұсқау хатына сәйкес мектепішілік 08.11.2021  № 79   бұйрық     негізінде мереке күндеріне  сәйкес келген сабақтар басқа күндерге ауыстырылып, осы жағдайда сабақтардың тақырыптары /  оқу мақсаттары мен оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес келтірілді. Сабақтардың кіріктірілген  тақырыбы     электронды журналдың бір жолында жазылды.

          Қазақстан Республикасындағы демалыс күндерін ауыстыру туралы Қазақстан Республикасы  2022 жылғы 29 қыркүйектегі №143-ҚР Заңына сәйкес ұлттық мереке 25қазан айында атап өтілетін Республика күніне байланысты     (07.10.2022жылғы №796) қаулысы негізінде 

Мереке күндеріне байланысты     сабақтарды ауыстыру, өткізу туралы мектепішілік №138 бұйрвқ негізінде  2022 жылғы 24 қазан демалыс күнгі сабақтар 22 қазан күніне ауыстырылып өтілді

 2022 жылғы 25 қазан «Республика күні» мерекесіне байланысты осы күнгі сабақтарэлектронды журналда  басқа күнгі сабақтарға кіріктіріліп өткізілді

Біріктірілген сабақтардың тақарыбы күнделік электронды журналында бір жолда көрсетілді

    2023-2024 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хат негізінде 20.09.2023 жылғы   №162 бұйрық негізінде 25 қазан «Республика күні» мерекесі»17.10-27.10.2023 аралы5ында, 08 наурыз « Халықаралық әйелдер күні» мерекесі  06.03.- 15.03.2024 жылы аралығында,  01.05.2024 жылы Қазақстан халықтарының бірлігі мерекесі күнін, 09 мамыр «Жеңіс күні» мерекесі күніне сәйкес келуіне орай  08.05.-20.05.2024 жыл аралығында өткізіліп,  электронды журналға сабақ тақырыптары әр жолда жазылатындығы көрсетілді 


https://drive.google.com/drive/folders/1hau8MqFVa0g7tFDb4w6CYI_2jFgb58xg?usp=drive_link 



Мектептегі білім сапасы
























































































































Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттары

1-параграф


Мектептің үш жылғы білім сапасы көрсеткіші

Оқу жылы

Оқушы саны

Лучший

екпінді

Білім сапасы

2021-2022 оқу жылы

364

83

120

61,7%

2022-2023 оқу жылы

401

90

130

63,2%

2023-2024 оқу жылы

397

97

136

64%

           





3  жылдық ЕНТ қорытындысының салыстырмалы мониторингісі







Оқу жылы

2021-2022

2022-2023


2023-2024


Оқушы саны

7

17


                            11





Орташа балл

66,2

71,5

82.6


Грант иегерлері

1

7

2


Алтын белгі иегерлері

2

3

1











 






       

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар

1.Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына (бұдан әрі – МДТО ҮОЖ) сәйкестігі. 

 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарына  жұмыс оқу жоспарлары жинақталған.Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарын сәйкес.

.\Бағаланатын кезеңде әзірленген және білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспарларының көшірмелері қоса берілді




Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (бұдан әрі – МДТО үлгілік оқу бағдарламасы) сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру. 

     Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асырылады.




 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29329 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын (бұдан әрі-Үлгілік қағидалар) сақтау;

    2021-2022 оқу жылында Үлгілік оқу жоспарының инварианттық компонентінің орындалуын растайтын бағаланған кезеңге арналған сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды  журналдар толтырылған. 

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 14 қазандағы №422 бұйрығына қосымша, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 бұйрығына 1-қосымша Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік оқу бағдарламасы) сәйкес жүзеге асыру.

2022-2023,  2023-2024 оқу жылында перспективалық жоспарлар бұйрыққа сәйкес жасалынды.




Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелерінің болуы

     Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелерінің болуы (мектепалды жасындағы тәрбиеленушілердің жеке даму жоспарларының (карталарының) жүргізлуі қаралды. \Ағымдағы жылға мектепалды жасындағы тәрбиеленушілердің жеке даму жоспарларының (карталарының) көшірмелері, ересек жастағы тәрбиеленушілер жоспарларының (карталарының) көшірмелері қоса берілді\




"Денсаулық", "Қатынас", "Таным", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы оларды кіріктіру жолдарымен іске асыру.

Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес «Денсаулық", "Қатынас", "Таным", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы оларды кіріктіру жолдарымен іске асырылады.Оқушылар түрлі шығармашылық байқауларға қатысқаны қаралды.

\бағаланатын кезеңге перспективалық жоспар көшірмелері, сонымен қатар зияткерлік, спорттық, шығармашылық және көркемдік конкурстарға қатысу нәтижелері қоса берілді\.




Тәрбиеленушілердің даму мониторингісінің (бастапқы мониторинг) болуы 

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асырылуы біліктер мен дағдылардың диагностикасы, яғни   тәрбиеленушілердің оқу жылы ішіндегі жетістіктеріне мониторинг жүргізу арқылы анықталады. Бағалау кезеңінде бастапқы және аралық мониторинг салыстырмалы түрде зерделенді.

\Бағаланатын кезеңге мониторингтің көшірмесі қоса берілді\



Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар:


МДТО ҮОЖ белгіленген тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптарға сәйкестігі және сақталуы

 «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың  үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы»       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 10 қазандағы  № 556  бұйрығына 1,2-қосымшалар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557  бұйрығына 1,2-қосымшалар  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12 мамырдағы       № 195  бұйрығына 1,2-қосымшалары бойынша апталық жүктеменің ең жоғары  көлемі 20 сағат сақталған.




Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың МЖМБС 2-қосымшасына сәйкес туғаннан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының тізбесін игеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар 

Комиссия тәрбиеленушілердің шеберлігі мен дағдыларын айқындау,тәрбиеленушілер жетістіктерінің мониторинг деректерінің сәйкестігін айқындау үшін осы өлшемшарттардың 

6 және 7-қосымшаларына сәйкес мектепалды жастағы тәрбиеленушілердің ата-аналарымен немесе заңды өкілдерімен       сауалнама алды.Сауалнама нәтижесімен 90 %-дан астам респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған.

2023-2024       оқу жылында 

Р/с

Сыныбы немесе тобы 

Ата-ана саны 

Пайызы 


1

Мектепалды даярлық сыныбы  0 «А», «Б»  сынып

38

100%


\ата-аналарымен немесе заңды өкілдерімен жүргізілген сауалнама нәтижелері қоса берілді\




Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар


МЖМБС мен МДТО үлгілік оқу бағдарламасында анықталған әрбір білім беру саласы және әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша жас топтары бойынша меңгеруге тиіс игеруге жататын білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктердің көлемін игеру 


2021-2022 оқу мектепалды даярлық сыныптарының  біліктері мен дағдыларының тізбесі




Мектепалдыжасы (5 жастан бастап)

Барлығыигерген%

Сынып саны/ балалардың саны*

Дағдыларды игерген балалар саны %*

Барлығытоптар саны/ балалардың саны*

Барлығыдағдылардыигергенбалалар саны %*

1

Денсаулық

6\38


32\84

6\38

100\84

2

Коммуникация

5\38

33\86

5\38

100\86

3

Әлеуметтік

5\38

33\86

5\38

100\86

4

Шығармашылық

4\38

34\89

4\38

100\89

5

Таным

6\38

32\84

6\38

100\84





2022-2023 оқу жылы мектепалды даярлық сыныптарының  біліктері мен дағдыларының тізбесі




Мектепалдыжасы (5 жастан бастап)

Барлығыигерген%

Сынып саны/ балалардың саны*

Дағдылардыигерген балалар саны %*

Барлығытоптар саны/ балалардың саны*

Барлығыдағдылардыигергенбалалар саны %*

1

Денсаулық

о\19


19\100

0\19

100\100

2

Коммуникация

1\19

18\97

1\19

100\97

3

Әлеуметтік

2\19

17\94

2\19

100\94

4

Шығармашылық

2\19

14\91

2\19

100\91

5

Таным

1\19

18\96

1\19

100\96







Оқу мерзіміне қойылатын талаптар


Жас кезеңдерін сақтау және топтарды бірдей жастағы немесе әртүрлі жастағы принцип бойынша жинақтау \осы Өлшемшарттардың 9-қосымшасына сәйкес жас топтары тізімдерінің көшірмелері қоса берілді 






Мектепалды даярлық сынбының контингентінің құрылымы

2022-2023 оқу жылы

0 «А» сынып


Оқу жылы

0 «А»

0 «Б»


2021-2022 

19

19


2022-2023

19

-


2023-2024

20

18
















































































https://drive.google.com/drive/folders/1hBN6DjRlluvE7V6WRNrMPFsCq-6vccNU?usp=drive_link 















































https://drive.google.com/drive/folders/1hBN6DjRlluvE7V6WRNrMPFsCq-6vccNU?usp=drive_link 






































https://drive.google.com/drive/folders/1hBN6DjRlluvE7V6WRNrMPFsCq-6vccNU?usp=drive_link 


Оқыту және білім беру.

Дарынды баламен жұмыс, зерттеу жұмыстары, тәрбие бағыттары

Дарынды балалармен жұмыс

Оқушылардың қала, облыс, республика  байқауының жүлделі орындар нәтижелері

       Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 7 желтоқсандағы «Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық және халықаралық олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының (ғылыми жарыстардың), орындаушылар конкурстарының, кәсіби шеберлік конкурстарының және спорттық жарыстардың тізбесін және оларды іріктеу өлшемшарттарын бекіту туралы»     № 514 бұйрығына сәйкес.

                               Аудандық, окруктік мектепшілік жарыстардың     нәтижесі

                                                            2021-2022 оқу жыл


Жетістік деңгейі

Аты-жөні

Сыныбы 

Марапаты

Аудандық 

1-2  сынып оқушылары арасында мектепоқушыларының VIII-Мектеплигасыжарысында тоғызқұмалақ ойынынан 

Байменова Адия

Болат Айзере

Мырзағали Аян

Тұралы Шерхан

ІII орын

 Мақтау қағазы

9-11  сынып оқушылары арасында мектеп оқушыларының VIII-Мектеп лигасы жарысында тоғызқұмалақ ойыны

Нұрым Ақпейіл 

Қасымжан Абдель

Аубакирова Айсара

10

І орын

 Диплом

7-8       сыныпоқушылары арасында мектеп оқушыларының VIII-Мектеп лигасы жарысында кіші футбол  ойыны

Қалинур Ақылбек

Таңатар Алибек 

Асан Аян

Гарифов Рафиль

Әділетханұлы Мирас

Серік Али

Идрис Айбек

Ибрайымжанов Шыңғыс

ІI орын

 Мақтау қағазы

7-8  сынып оқушылары арасында мектеп оқушыларының VIII-Мектеп лигасы жарысында Үтел теннисі ойыны

Алмасұлы Ильхан

Ибрайымжанов Шыңғыс,Тоқтар Қарақат

7

ІII орын

 Мақтау қағазы

7-8  сынып оқушылары арасында мектеп оқушыларының VIII-Мектеп лигасы жарысында Асық ату  ойыны

Тоқтасын Мұқағали

Замахун Алихан 

Ермек Айбек

7


7-8  сынып оқушылары арасында мектеп оқушыларының VIII-Мектеп лигасы жарысында «Мен Чемпион» ойыны


Эрнест Айзере

  Нұрсағат Перизат 

Қадыржан Нұрикамал

Гарифов Рафиль

Таңатарұлы Али 

Қалинур Ақылбек

Нұржігіт Жайнар 

Асан Аян

Нүрламадин Аяулым

Серик Али


7

Іорын

 Мақтау қағазы

9-11 сынып оқушылары арасында мектеп оқушыларының VIII-Мектеп лигасы жарысында «Мен Чемпион» ойыны


Арман Айбек

ДауытханАяжан

Эрнст Дана

Ұзақ Мария

Тоқтасын Айнур 

Сарсенхан Құндыз

Нұрсағат Назым

Қасымхан Қамар

Қален Нұрасыл

Қайратұлы Ахмат

9

II орын

 Мақтау қағазы



2021-2022оқу жылында оқушылар контингентінен жүлдегерлер үлесі–6,5 %

2022-2023 оқу жылында мектептегі барлық оқушы саны -391. Спорттық, шығармашылық және мәдени конкурстарға, жарыстарға, фестивальдер мен байқауларға қатысу нәтижелері "zhaqsy" деп бағаланды.

Республикалық-30

Халықаралық--26.8%

Аудандық-30%




Оқу жылдары

Оқушы саны

Республикалық

Облыстық

Аудандық

2021-2022 оқу жылы

364

11

3%

110

30%

9

15.5%

2022-2023 оқу жылы

401

107

26.8%

118

30%

27

32.7%



 



Аудандық, облыстық зияткерлік олимпиадалар мен конкурстар нәтижесі





2022-2023 оқу жылы

І-ІV тоқсан


Жетістік деңгейі

Аты-жөні

Сыныбы

Марапаты

Аудандық

 2 – 4 сынып Пәндік олимпиада

математика 

Нұржақып Ернат 

3  А

ІІІ Дәрежелі Диплом

2-4 сынып Пәндік олимпиада

математика 

Шәріп Арайлым

4 Б

ІІІ Дәрежелі Диплом

2 – 4 сынып оқушыларының «Зерде» республикалық зерттеу жобалары

Шәріп Арайлым

4 Б

І Дәрежелі Диплом

Пәндік олимпиада 

Сайден Диас

11

III Дәрежелі диплом 

Пәндік олимпиада

Амра Ақмаржан

9

III Дәрежелі диплом

Пәндік олимпиада

ДаутханЕламан

11

III Дәрежелі диплом

Пәндік олимпиада

ТоқтасынҚарақат

8

II Дәрежелі диплом

Пәндік олимпиада

Салимжан Санжар

6

III Дәрежелі диплом

Пәндік олимпиада

ҚалиақынАқылбек

8

III Дәрежелі диплом

Пәндік олимпиада

Несипбек Батырхан

5

III Дәрежелі диплом

Пән олимпиадасы

Нурдаулет Каракат

7

II Дәрежелі диплом  

Пән олимпиадасы

Молдахмет Айғаным

8

IIІ Дәрежелі диплом

Пән олимпиадасы

Эрнест Айзере

8

ІІІ Дәрежелі диплом

Пән олимпиадасы

Нурум Ақпейіл

II Дәрежелі диплом

2-7       сыныпоқушыларыарасындаРеспубликалықолимпиаданың II (аудандық) кезеңіне математика пәні

СағымбайНұрислам

2

II Дәрежелі диплом

2-7  сыныпоқушыларының «Зерде» республикалықзерттеужобаларыконкурсыныңаудандықкезеңінен биология секциясыбойынша

Байменова Адия

2

II дәрежелі диплом

2 – 4 сынып оқушылары арасында республикалық олимпиаданың ІІ (аудандық) кезеңінде «қазақ тілі пәнінен 

Даутхан Елдана

Адилқызы

І орын

 Диплом

 2 – 4 сынып оқушыларына арналған республикалық олимпиаданың ІІІ (облыстық) кезеңінде «қазақ тілі» пәні бойынша 

Даутхан Елдана

Адилқызы

ІІ орын

 Диплом

Пәндік олимпиада

математика 

Шәріп Арайлым

ІІІ Дәрежелі Диплом

2 – 4 сынып оқушыларының «Зерде» республикалық зерттеу жобалары

Шәріп Арайлым

І Дәрежелі Диплом


2022-2023 оқу жылында оқушылар контингентінен жүлдегерлер үлесі–56,3%






Сабақты зерттеу үрдісі:

Оқу жылы

2021-2022

2022-2023

2023-2024

ЛС тобының саны

2

3

3

Қамтылған мұғалімдер саны

20

25

25

Жалпы мұғалімдер саны

48

49

48


Lesson Study кезінде мұғалімдер әдетте пайдаланғанымен, ол туралы ешқашан айтпайтын тәжірибедегі жасырын білімін көресетіп отыр. Әріптестеріне түсіндіру арқылы мұғалімдер өз білімдері туралы көп білуге, сөйтіп білімдерін одан әрі жетілдіруге мол мүмкіндік алды. Сабақты зертеу үрдісі бойынша мектепішілік жұмыс жоспары құрылып, тақырыбы,мақсаты айқындалды. Бекітілген жоспарға сәйкес жыл бойы «Сабақты зерттеу» топтарының біріккен сабақтары арқылы оқыту мен оқу үдерісіндегі мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру мақсатында зерттеу сабақтары жүргізілді.

Мектепте жаңа кәсіби оқыту әдісін енгізу ұнайтын мұғалімдер (қоғамдық, жаратылыстану, бастауыш бірлестігінен)  іріктелініп алынды.  Топ құрамына сарапшы, модератор болып тәжірибесі бар мұғалімдер іріктелді. Әр топтың зерттеу сұрақтары, қолданылатын стратегиялары, күтілетін нәтижелерді анықтап, топ мүшелерімен отырыс өткізілді. 

Мектеп бойынша құрылған сабақты зерттеу топтары:

- Lesson Study-ді қандай сыныпта өткізетіндіктерін анықтап алды;

- Әртүрлі білім алушы топтың шынайы өкілі болып табылатын үш оқушы анықталды;

- Жалпы дағдылар немесе жекелеген пәндер үшін қажетті дағдылар бойынша сыныпта оқитын оқушылардың ішінен жоғары, орта, төмен көрсеткіштері бар топтар таңдалды;

 - Lesson Study-дің аяғында әр оқушыдан қандай нәтиже күтетінімізді нақтыладық;

 - Оқыту әдісінің қолданылу ретіне назар аудара отырып, сабақтың әр кезеңі жоспарланды; 

- Бақылаудағы әрбір оқушыдан қандай реакция күтетініміз болжанып бақылау парағына жазылды. Бақылаушылар арасында кім қай бақылаудағы оқушыны (оқушыларды) қадағалайтынын келісілді;

- Сабақ барысында қолданылатын ресурстар қалай қолданылатындығы дәл анықталды; 

- Lesson Study топтары зерттеу жұмысын аяқтаған соң оқушылардың пікірін, не пайдалы болғанын, олардың нені білгенін және олардың көзқарасы бойынша, оны одан да пайдалырақ ету үшін, сабақты тағы бір рет өткізсе нені өзгертуге болатыны туралы пікірін білу үшін бақылаудағы оқушылардан сұхбат алынды;

- Зерттеу сабақтан кейін бірден жиналып, топ мүшелері Lesson Study-ден кейінгі жетістікті, жіберілген кемшілікті, оны жою жолдары қарастырылып талқыланды.

Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 293-VІ ҚРЗ «Педагог мәртебесі туралы» Заңының  7-бабы 5,6,7- пунктеріне сәйкес.



https://drive.google.com/file/d/1S20LR-xavpokOF6ZGiVopPy4l1WSPsqh/view?usp=drive_link
































https://drive.google.com/file/d/1Msbh0c3CxU5MoNrnjpkt5aSgQ7yqA_P6/view?usp=drive_link